Logo Realitatea.md

Și-a cumpărat o mașină de spălat, care s-a defectat la scurt timp. Ce a făcut un locuitor din Stăuceni, care își cunoaște drepturile de consumator

14 Februarie 2018, 21:25 // Societate

Un consumator din Stăuceni a procurat, în luna februarie a anului 2017, o mașină de spălat, pentru care a primit un termen de garanție de 1 an. După 8 luni de la exploatarea acesteia, mașina s-a defectat.

Cumpărătorul a apelat la numărul de telefon indicat pe bonul de garanție, însă a constatat că acesta era greșit.

Foto simbol: Choice

Într-un final, a reușit să contacteze agentul economic de la care procurase aparatul electric de uz casnic și, după o examinare a bunului de către meșter, s-a depistat tipul defecțiunii. Compania, însă, nu dispunea de piesele necesare pentru a repara mașina de spălat. De aceea, cumpărătorului i s-a promis că va fi anunțat că se va face rost de ele.

Mai târziu, mașina i-a fost transportată la un service specializat pentru a fi remediate deficiențele produsului. Cumpărătorul s-a deplasat la fața locului peste câteva zile, constatând că, de fapt, obiectul de uz casnic încă nu a fost reparat.

În acest context, el a apelat la TELEFONUL CONSUMATORULUI  - 022 71 14 64, unde a fost sfătuit să depună o plângere pe numele agentului economic. În urma examinării minuțioase a petiției de către inspectorii Agenția pentru protecția consumatorilor și supravegherea pieței, mașina de spălat a fost reparată, fiind schimbate rulmenții și procesorul în mod gratuit. Revendicările consumatorului  au fost soluționate pe cale amiabilă!

CURS VALUTAR BNM
EUR EUR 19.3044 1.6091%
USD USD 16.7537 0.4184%
RUB RUB 0.2488 0.5659%
RON RON 4.1575 1.9095%
UAH UAH 0.6041 0.5325%
Vezi si alte valute
CELE MAI CITITE 30 zile 7 zile