Logo Realitatea.md

Unul dintre cele două ziare de opoziţie din Ungaria îşi încetează apariţia, după victoria lui Orban

10 Aprilie 2018, 16:16 // În lume

Cotidianul broadsheet Magyar Nemzet din Ungaria, unul dintre cele două ziare de opoziţie cu frecvenţă zilnică din această ţară, îşi va înceta apariţia, după 80 de ani de la înfiinţare, după victoria prim-ministrului Viktor Orban la alegerile legislative, scrie Reuters, citat de news.ro.

Foto: Magyar Nemzet

Anunţul a fost făcut, marţi, de compania care a editat cotidianul, citată de site-ul de ştiri Index.hu.

Magyar Nemzet este deţinut de Lajos Simicska, fost aliat al prim-ministrului Viktor Orban, cu care a intrat apoi în conflict, devenind unul dintre cei mai vocali oponenţi ai acestuia în campania electorală.

Proprietarul ziarului Magyar Nemzet va închide şi postul de radio Lanchid Radio, în timp ce televiziunea Hir TV, deţinută de acelaşi grup, va suferi modificări.

Viktor Orban a ieşit învingător după victoria zdrobitoare a partidului său naţional-conservator în alegerile legislative ungare, care-i oferă al treilea mandat consecutiv. 

Realitatea.md amintește că în urma alegerilor în Ungaria, cu o victorie răsunătoare a câștigat partidul premierului Viktor Orban, Fidesz, care ar putea obţine 134 de locuri în viitorul legislativ, adică o majoritate de două treimi.

CURS VALUTAR BNM
EUR EUR 19.3939 -0.3566%
USD USD 17.1712 -0.1262%
RUB RUB 0.2415 -0.5764%
RON RON 4.0053 -0.3830%
UAH UAH 0.6368 -0.2194%
Vezi si alte valute
CELE MAI CITITE 30 zile 7 zile