Logo Realitatea.md

Bani.md, despre munca de acasă: Cinci tehnici de motivare a angajaților

13 Ianuarie 2021, 05:30 // Life
Începând cu anul 2020, munca de acasă nu mai este un vis, ci un fapt real cu care s-au ciocnit atât angajatorii cât și angajații. Cu toate că anterior se părea a fi foarte confortabil: dormi mai mult, servești ceaiul împreună cu familia, sau pierzi mai puțin în drum spre lucru, lipsa de mișcare și interacțiune, problemele tehnice și motivarea angajaților a devenit o problemă majoră, scrie Bani.md.
  1. Păstrează comunicarea chiar și la distanță

Chiar dacă stau împreună cu familia angajații au nevoie de socializare și varietate. Lipsa de comunicare poate să aducă, într-o perioadă scurtă, la anxietate sau chiar depresie. Pentru a evita acestea, oraganizează întâlniri online zilnice sau săptămânale, audio sau video, cu angajații folosind diverse programe: Skype, Zoom, Google Meet, Viber, etc.

  1. Livrează cafea sau pizza la domiciuliul angajaților și savurați împreună la un meeting online

În aceste momente, când ieșirile sunt limitate și este necesar de păstrat distanța, angajatorul își poate surprinde angajații cu livrare de cafea sau pizza la domiciuliu. În acest caz este recomandat să organizați și întâlniri în care să savurați ceva împreună și să discutați nu doar despre serviciu, dar și despre starea personală a fiecăruia. În acest mod angajații se vor simți sprijiniți.

  1. Asigură angajații cu tehnica necesară

Nimeni nu a fost pregătit pentru a lucra de acasă, respectiv, angajații nu dispun de cea mai performantă tehnică. Din acest motiv apar și problemele tehnice, iar eficiența lucrului scade, în rezultat scade și motivația. Pentru a evita situațiile neplăcute asigură angajații cu tehnica necesară: laptop, căști.

  1. Trimite-le angajaților linkuri pentru biblioteci, muzee, concerte online

În condițiile actuale, tot mai multe site-uri oferă tururi virtuale. Fie că este gratuit, sau achitat din contul companiei, transmite angajaților astfel de link-uri pentru a se informa în timpul lor liber. O astfel de ințiativă va fi foarte drăguță din partea companiei.

  1. Limitează discuțiile despre virus

O mulțime de informație despre virus este difuzată pe internet sau la TV. Nu este recomandat să vorbiți la orice pas despre situația actuală și nu transmiteți link-uri despre Covid-19, decât atunci când este necesar. Aceste informații doar generează gânduri negative și afectează starea psihologică a angajaților. În schimb, puteți să împărtășiți informații pozitive.

Citeste tot despre: acasă, bani.md, motivare, muncă
  R LIVE TV
CURS VALUTAR BNM
EUR EUR 21.2947 0.4841%
USD USD 17.4849 0.1879%
RUB RUB 0.2335 -1.2267%
RON RON 4.3687 0.4853%
UAH UAH 0.6207 0.6486%
Vezi si alte valute
CELE MAI CITITE 30 zile 7 zile