Logo Realitatea.md

Cum alegi servicii telefonie IP de calitate în 2019?

28 August 2019, 13:20 // Tech

Telefonia VoIP reprezintă o bună metodă pentru administrarea apelurilor companiei tale, oferind o serie de posibilități avansate, disponibile atât pe computer, cât și telefonul mobil. Spre deosebire de telefonia clasică, telefonia IP nu doar că reduce costurile, dar îți oferă o serie de instrumente ce contribuie la dezvoltarea afacerii tale. Cât de important este furnizorul selectat? Mult, calitatea sistemului va depinde de abordarea acestuia.

Despre cele mai importante aspecte în selectarea unor servicii VoIP de calitate vom vorbi în rândurile ce urmează.

Așadar, cum alegi telefonia IP potrivită pentru compania ta?

Dacă abia te gândești să implementezi sistemul VoIP în compania ta, cel mai probabil vei opta pentru opțiunea mai ieftină, dar ea s-ar putea să nu fie chiar potrivită pentru tine. Trebuie să iei în calcul mai multe aspecte, dacă vrei să rămâi complet mulțumit de alegerea făcută:

Prețul

Acest aspect nu trebuie, sub nicio formă, neglijat. Prima întrebare pe care trebuie să ți-o pui este: de ce buget dispun? Alege acel furnizor de servicii VoIP pe care și-l permite compania ta pentru o perioadă lungă de timp, în perspectivă. Prețurile pot varia destul de mult, de exemplu în cazul companiei Sipuni prețul este de 99 lei.

Pachetul

De regulă, serviciile telefoniei IP sunt oferite sub forma unor pachete, iar în funcție de tariful selectat, ai anumite opțiuni. În cazul companiei Sipuni, acesta include: integrarea cu CRM, crearea automată a tranzacțiilor și contactelor, sarcini pentru apelurile pierdute, apeluri către managerul responsabil, până la 3 dispozitive per utilizator și înregistrarea apelurilor.

Integrarea cu alte sisteme și aplicații

Acest aspect este unul foarte important, atunci când alegi furnizorul. O companie ce prestează servicii VoIP calitative oferă și o gamă largă de posibilități, care ar ajuta la creșterea productivității, iar printre acestea se numără și integrarea cu alte sisteme. Integrarea cu platforma CRM este o bună soluție pentru a ridica eficiența vânzărilor (Sipuni propune integrarea telefoniei VoIP cu amoCRM).

Calitatea apelurilor

Pentru a fi sigur că un client este mulțumit, acesta mai întâi trebuie să te audă 100% din cazuri. Altfel spus, e nevoie să te asiguri că furnizorul îți va oferi o rețea stabilă și nu vei avea probleme cu bruiajele. Solicită detalii despre cum funcționează sistemul și care este garanția că totul va funcționa bine. Tehnologia QoS, de exemplu garantează păstrarea calității apelurilor la nivel înalt, chiar dacă linia telefonică este supra-aglomerată.

Mai întâi testează

Un furnizor ce oferă servicii calitative va fi mereu deschis să le dea clienților posibilitatea de a testa gratuit sistemul voice IP, pentru a se convinge în funcționalitatea lui. Nimeni nu te obligă să semnezi un contract sau să plătești ceva, doar verifici sistemul și vezi dacă e soluția de care ai nevoie. Două săptămâni sunt suficiente pentru a lua o decizie, iar cu Sipuni poți solicita perioada-test online, direct pe site-ul companiei.

P.

CURS VALUTAR BNM
EUR EUR 19.3233 -0.3363%
USD USD 17.4327 -0.4079%
RUB RUB 0.2734 -0.4007%
RON RON 4.0418 -0.4409%
UAH UAH 0.7227 -0.0830%
Vezi si alte valute
CELE MAI CITITE 30 zile 7 zile