Logo Realitatea.md

Revine săptămâna modei de la Milano, însă marile branduri preferă să rămână în virtual

14 Septembrie 2020, 16:34 // Life

Săptămâna modei de la Milano revine cu o combinație de spectacole virtuale, live. Aceasta este prima ediție de la începerea pandemiei, timp în care designerii și casele de modă încearcă să echilibreze bazele podiumului cu precauțiile impuse de pandemia globală.

În ultima perioadă, industria modei din Italia a optat doar pentru emisiuni digitale, însă de această dată o treime din cele 64 de colecții de primăvară-vară pentru femei și bărbați, din 22-28 septembrie, vor fi „vii” cu măsuri de protecție.

„A fost o alegere curajoasă”, a declarat, joi, Carlo Capasa, președintele Camerei Naționale a Modei din Italia (CNMI), la o conferință de presă digitală.

Multe branduri importante optează pentru spectacole virtuale sau cu ușa închisă, acceptând pierderea experienței live ca fiind costul păstrării în siguranță a cumpărătorilor și a angajaților.

Casele de modă din întreaga lume au experimentat diferite formate în timp ce încearcă să mențină strălucirea și emoția spectacolelor lor de pe podium într-o eră a măștilor de față și a distanțării sociale.

Giorgio Armani, primul designer italian care a decis să se arate cu ușile închise în februarie, când începea criza sănătății în Italia, a anunțat două evenimente pentru septembrie, ambele rămânând a fi fără invitați.

CURS VALUTAR BNM
EUR EUR 19.6416 0.1040%
USD USD 16.6602 0.1798%
RUB RUB 0.2185 -1.3544%
RON RON 4.0421 0.1189%
UAH UAH 0.5908 0.0000%
Vezi si alte valute
CELE MAI CITITE 30 zile 7 zile