Logo Realitatea.md

Dodon nu acceptă critica, atunci când greșește. Ce spune despre ministrul Educației, care l-a condamnat că a vorbit fără mască în fața elevilor

17 Septembrie 2020, 10:31 // Actualitate

„Dacă aș dori, mâine l-aș da afară, dar suntem în coaliție”. Cu o astfel de reacție a venit șeful statului, Igor Dodon, după ce ministrul Educației, Culturii și Cercetării, Igor Șarov, a criticat acțiunile recente ale președintelui, care a intrat într-o clasă de studii, dintr-un liceu, fără mască și a vorbit cu elevii.

Potrivit lui Dodon, ministrul Educației, Igor Șarov, ar fi trebuit să se documenteze înainte de a spune că el a intrat în una dintre școlile din țară fără mască, deoarece, el avea masca de protecție, doar că a scos-o pentru câteva clipe ca să discute cu elevii.

„Președintele țării a fost cu mască în școală, iar atunci când a discutat cu elevii, și-a scos pe 2-3 minute masca, a vorbit cu elevii, apoi și-a pus-o la loc. Toate vizitele mele în spații închise, mai ales în școli, sunt cu mască. Am un respect față de cei care sunt și scot masca, discut puțin și o pun înapoi. Pe viitor voi vorbi doar cu mască”, a spus Dodon, ieri seara, în cadrul unei emisiune de la Prime TV.

În acest context, Igor Dodon a declarat că va discuta cu Igor Șarov despre această situație creată și i-a dat de înțeles că poate să influențeze demiterea acestuia, pentru faptul că ministrul și-a permis să-l critice. „Vom discuta cu domnul Șarov și îl vom ruga să se documenteze, iar dacă nu poate să o facă, putem lua și alte decizii, inclusiv politice. Noi avem un acord de coaliție, care presupune o anumită colaborare, în interiorul coaliției, imaginați-vă că încep deputați PSRM să ia pe fiecare ministru al PDM în parte și să îl critice public, la ce va duce asta? La nimic bun, dar când încearcă să se lanseze săgeți în adresa unui partener, atunci apar semne de întrebare. Vreți să știți dacă îl dau afară pe ministru sau nu?! Dacă aș dori, mâine l-aș da afară, dar suntem în coaliție. Unde ajungem așa? La haos. Răbdăm puțin, totul vine la timpul său”, a conchis Dodon.

Amintim că, săptămâna trecută, Ministrul Educației, Culturii și Cercetării, Igor Șarov, s-a arătat indignat de comportamentul unor demnitari de stat care nu respectă deciziile Comisiei pentru situații excepționale în sănătate publică și „intră în școală fără mască și dă mâna cu cei vârstnici”, făcând trimitere la vizitele recente ale lui Igor Dodon din teritoriu, unde a vizitat o școală, a discutat cu elevii, și le-a strâns mâna fără a purta masca de protecție.

CURS VALUTAR BNM
EUR EUR 20.1260 -0.2048%
USD USD 17.0250 -0.1279%