Logo Realitatea.md

UTIL! Poziția perfectă de dormit în funcție de afecțiunile care te supără

02 Iunie 2019, 18:05 // Life

Ai probleme cu memoria? Vrei să slăbești sau pur și simplu să fii mai fericită? Iată ce trebuie să faci ca să dormi mai bine. 

1. Dacă adormi greu - Nu mai bea ceai și cafea cu 7 ore înainte de culcare și fă exerciții fizice în fiecare dimineață.

2. Dacă sforăi - Culcă-te pe o parte, cu mâinile sub cap, clătește-ți nasul cu soluție salină și evită alcoolul.

3. Dacă te doare gâtul - Corectează unghiul în care gâtul tău se odihnește pe pernă:

  • Dormitul pe burtă sau cu prea multe perne face ca gâtul să stea într-o poziție nefirească și de aici rezultă durerile.
  • Perna ar trebui să se afle fix deasupra umerilor ca gâtul să poată sta într-o poziție neutră.
  • Unii experți sugerează să rulezi un prosop, care să-ți susțină gâtul.

4. Dacă ai arsuri în piept - Culcă-te pe partea stângă, cu capul pe o pernă mare și consultă un medic specialist.

5. Dacă te trezești greu - Trezește-te în fiecare dimineață la aceeași oră, chiar și în weekend.

6. Dacă te doare spatele 

  • Stai pe spate cu un prosop sau o pernă sub genunchi, pentru a minimaliza durerile de spate.
  • Întinde-te pe o parte, apoi pune o pernă între genunchi, pentru extra-suport. Acest truc ajută și persoanele cu dureri de genunchi.
  • Nu trebuie să dormi pe burtă.

7. Crampe și dureri musculare - Încearcă să-ți masezi zona dureroasă.

8. Dacă te trezești des noaptea - Asigură-te că temperatura în cameră este între 20-22 grade Celsius.

9. Dacă te dor umerii - Evită să dormi pe partea cu umărul care te doare și stai mai mult întinsă pe spate. Dacă dormi pe cealaltă parte, pune o mare pernă la nivelul pieptului și sprijină-ți mâinile pe ea.

Sursa: Feminis.ro

CURS VALUTAR BNM
EUR EUR 20.7388 0.7427%
USD USD 18.2039 -0.0533%
RUB RUB 0.2894 0.5559%
RON RON 4.3952 0.9439%
UAH UAH 0.6967 0.7957%
Vezi si alte valute
CELE MAI CITITE 30 zile 7 zile